Daisypath Anniversary tickers

Sunday 17 March 2013

Jerkkk ! :0


 ❀السلام عليکم ورحمة الله هيوبرکاته❀

 Hariku , harus dipenuhi dengan kehadiranmu . Weee~ Ya Allah , aku betul-betul speechless ! Ku sangka kann mimpi di pagi hari , rupe-rupenya mimpi yang betul-betul jadi kenyataan . Haha . *Beep ! Wahh , ade mesej laa ! Tengok jam baru kul 06:03:24 a.m . Tengok je kat skrin fon tu , tibe-tibe nampak name dye . Gosok mata banyak kali kasi bia terang sket penglihatan tu . Yes , betul laa dye . Hoorayy ! Nasib baek aku tak lompat+wat aksi skuad lentang bagai tym tu , lau tak say good night on the floor laa malam berikutnye . Haha . Bukak je text , terus berair mata aku (bukan berair dek masuk taek mata or what so ever tu ea :p) . Adduss , amek feel tym pagi cenggini laa plak dye ney :'D Hmm , tak taw da chek nak reply apa kat hang ! Tu laa , sape suh wat aku touching sangat sampai nerves lam otak aku ney pom da kejang da nak pikir ayat-ayat yang sentimental . Hahaha . Seriously , aku betul-betul terharu bace text dye . Hope , awak betul-betul ikhlas laa ea ? :D Btw , thanks laa sebab menghargai beta yang tidak seberapa ini and thanks jugak laa sebab kejutkan subuh yang memang da menjadi keje tetap awak da pom :) Hmm , tak taw nak cakap ape . Bia Allah je laa yang taw ape yang aku rase and ape yang aku betul-betul nak cakap kat dye tym tu . Kekalkan kami sampai ke JannahMU , ya ALLAH . Aminn :)

 


No comments:

Post a Comment